Viser søkeresultater 1 til 10 av 58
Threaded View
-
17-11-09, 23:53 #11
Sv: Liothyronin-historier
Hadde jeg tatt slike doser som det står i pakningsvedlegget, så hadde jeg kolapset, tror jeg! Jeg startet på 10 mcg daglig, og det gikk bra i drøyt 2 uker før bivirkningene kom. Jeg hadde ikke hjertebank, men ristet og skalv, og frøs helt inn i margen. Og så kom smertene i armer og bein, som det står om i p.v. Jeg holdt opp i et par uker, før jeg startet på igjen med halv dose. Det har jeg nå gått på i en drøy måned, og har god virkning ang. det mentale. Har mer tiltakslyst, sover bedre om natta osv. Men må jo nevne at jeg også har økt Levaxin noe i det siste, da det viste seg at fT4 hadde gått ned en del.
Noen er jo ekstra følsomme for trijodthyronin, og jeg er nok blant dem, så her må man gå forsiktig til verks! Men det hjelper på, og jeg skal prøve å øke litt seinere, når ting har stabilisert seg.
Lignende tråder
-
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Jeg ønsker å få påvist lavt stoffskifte!!!
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 226Siste melding: 17-08-09, 16:33 -
Anatomiske forandringer i hjernen
Av Hansen i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
Funker hjernen ?
Av Hansen i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 12Siste melding: 26-10-07, 10:48 -
glemsk mrav hjernen
Av skaye i forumet Hos legenSvar: 48Siste melding: 09-11-06, 21:44

Svar med sitat

Bokmerker