Viser søkeresultater 1 til 10 av 54
Threaded View
-
14-11-09, 19:44 #24
Sv: Tomt for Armour, stressa nå. Hjelp!
Det var jo gode nyheter at du har fått tak i Erfa! Har fått resept på det og.
Jeg snakket senest med apoteket på onsdag da jeg leverte Erfa-resepten, og de kunne ikke skaffe noe som helst. Men skal notere ned infoen herfra og ta med på mandag!
Dette går nemlig nokså dårlig. Har redusert til halv dose etter anbefaling av legen for å drøye det jeg har igjen. Trodde ærlig talt ikke at jeg skulle merke så mye så raskt. Men har fått tilbake hodepinen jeg slet med, tungpusten, fryser lettere, sliten, hodet henger dårlig med, jeg tåler ikke mye lyder igjen osv. Nå er jeg spent på hvor lang tid jeg trenger får å komme meg tilbake. Skal til fastlegen neste fredag, og tenkte å få tatt et par prøver og ev få en halv sykemelding hvis ikke formen går rette veien før det.
Jeg har vel vært innom 6-7 apotek og fått dem til å lete, men hittil uten hell.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Trenger litt hjelp ang. Armour??
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 22-02-07, 11:03 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30 -
Hjelp til linker til Armour
Av Leya i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 22-05-05, 17:14

Svar med sitat
Bokmerker