Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Tråd: Anti-TPO rundt 1300
Threaded View
-
08-10-09, 08:24 #15
Sv: Anti-TPO rundt 1300
Ja, jeg burde vel ha skiftet lege IGJEN
Hver gang jeg foreslår utredning med tanke på hashimoto får jeg til svar at det ikke er hensiktsmessig å bruke tid på dette, når man uansett ikke kan gjøre noe for å stoppe den. Men etter min mening må jo målet være å avdekke om kjertelen er i ferd med å bli ødelagt. Hvis så er tilfelle må det jo være like greit å starte behandling. Hvorfor utsette det uungåelige
Tross alt er det jo en stor sannsynighet for at jeg vil få det langt bedre. Og om man da kan unngå ytterligere sykemeldinger vil jo det også være langt mindre kostbart for samfunnet. Men i stedet vil altså min lege at jeg skal gå å vente,for det kan jo ta MAAAANGE år før en evt. hashimoto vil ødelegge kjertelen helt. I mellomtiden kan jeg jo gå å vente, i uvitenhet. Min livskvalitet blir forringet, og jeg kan gå til og fra sykemeldt og koste samfunnet masse penger. Har vel litt vanskelig for å se logikken i det
Men til dette med anti-TPO. Trodde ikke at det har noe å si HVOR høy den er. Altså, en anti-TPO på 300 kan være like alvorlig som en anti-TPO på 1300? Og så behøver vel ikke en forhøyet anti-TPO å være ensbetydende med Hashimoto
Har jo også lest flere steder at noen har forhøyet anti-TPO hele livet, uten å utvikle sykdom. Er jo her min fastlege hevder at jeg sannsynligvis hører inn under
Lignende tråder
-
Min Anti -tpo....
Av Tiffen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 18-02-12, 12:13 -
tanker rundt å lese andres erfaringer
Av Gerd i forumet Høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 23-05-07, 18:42 -
sååå mange rundt min alder her!!:=)
Av isa1 i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 17-02-07, 11:53 -
Anti-TPO
Av Anne Ma i forumet Nyttige linkerSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 23:02

Svar med sitat

Bokmerker