Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Tråd: Gunnda
Threaded View
-
29-05-08, 18:11 #5
Anbefalt "Armour" av endokrinolog!
Uten selv å nevne det med ett ord , ble jeg anbefalt å forsøke "Armour" av endoen i dag, samt fortsette med iallfall 5mg med "Prednisolon"...
Han kunne ikke hjelpe meg å skaffe "Armour" fordi han ikke hadde LOV til det pga. de reglene han var pålagt/ skulle behandle utifra.Så -er altså endoene heller ikke "fri?? Er det deres egen gruppe som sier det,mon tro;eller hvem styrer endoene?!! Han her jobber privat nå, men har mange år på sykehus.
Han skriver til fastlegen min i dag om registreringsfritak, ellers kunne jeg gå via nettet....MEN "Armour" måtte jeg ta fordelt på 4 doser pr.dag??
Så blodprøver hver 4.uke. Så nå skjer det noe videre iallfall, og i ""lovlige"" former.Fastlegen skulle kontakte ham for å få hjelp til medisineringen....,sa han;og jeg kunne bare komme tilbake!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 190Siste melding: 11-07-16, 18:43

Svar med sitat
Bokmerker