Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
18-09-09, 15:43 #8
Sv: Er det noe galt med mitt stoffskifte...
Jeg har tidligere fortalt litt om mistanken ang høyt eller lavt stoffskifte. De har tatt prøver og alt er normalt. I dag var jeg igjen og fikk utsktift fra de prøvene som ble tatt,skal ta nye til tirsdag da jeg enda ikke er fornøyd siden jeg enda er trøtt, mister MYE hår,"støver" når jeg kler av meg(tørr hud) fryser HELE tiden, mistet apetitten.
Fikk kopi av jornaler i forbindelse med uføresøknad ,der sto det i 2004 at jeg hadde mest sannsynlig struma, strupehodet var forstørret.
Det er den enda, men det kommer og går, når det er på det største,så må jeg bøye hodet bak for å få puste.
Slik legen fortalte meg så var det TSH og T4 som var viktig.
HUn lurte på om jeg var i tidlig overgangsalder, ingenting er bedre enn å finne ut av tingene.
Men, jeg hadde gått fra S-fritt T4 på 16,5 til 13,1 på tre mndr, det syntes hu var mye.
Jeg skjønner ikke en dritt av det her,så derfor jeg spør.
TSh var på 0,89 og til 1,4 i samme tidsrom.
Sier meg ikke noe,så da spør jeg dere her inne om det er noe mistanke om noe med stoffskiftet??
så står det også østradiol,der normalen skal være 0.00 -0.30- der var min 0.40
er dette østrogen?
Fikk et langt ark med mye rare greier,så aaaner ikke jeg.
Ka noen hjelpe meg
Lignende tråder
-
Kanskje lavt stoffskifte?
Av Sharah i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 22-02-11, 14:30 -
Jeg var syk lenge før jeg fikk diagnose lavt stoffskifte
Av kaja5 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-06-10, 14:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 87Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53

Svar med sitat

Bokmerker