Viser søkeresultater 1 til 10 av 127

Threaded View

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Sv: Jeg er sint og drittlei

NAV har nå oversendt saken min til "NAV klage og anke", men står fortsatt ved avslaget!
    Fy f***n! Her har jeg ventet i mer enn halvannet år på saken, og så ser de ikke at det har kommet nye opplysninger i den, noe jeg la ved de siste papirene jeg sendte.

Når er man syk nok til å motta noe fra NAV? Når det er rett før en kan legge seg tilrette i kista? Er ikke minst 3 kroniske sykdommer nok til å få hjelp? Nei, nå er jeg eitrende sint!! Jeg skal i alle fall legge meg såpass i selen og føre så mye utgifter på firmaet at jeg kommer under grensa for trygdeavigfta. For den fortjener dem pokker ikke å få! Skal selvfølgelig ikke gjøre noe ulovlig, men jeg har vært for snill og ikke ført opp ting jeg kunne ha ført. Heretter skal det føres!

Og det at NAV ikke gadd svare meg på den første purringen jeg sendte, er direkte respektløst overfor meg! Som følge av det måtte jeg vente et halvt år ekstra.

Sist endret av Sonja Midtlien; 18-09-09 kl 02:38 Begrunnelse: presisering.
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Lignende tråder

1. Blir så sint...
    Av Hsn i forumet Frustrert og lei
    Svar: 8
    Siste melding: 27-03-07, 21:38
  2. Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
    Av Trygve i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 22-11-06, 17:29
  3. Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
    Av cathrin i forumet Endokrinologer
    Svar: 15
    Siste melding: 02-09-06, 21:18
  4. JEG ER SINT!
    Av cathrin i forumet Frustrert og lei
    Svar: 16
    Siste melding: 21-07-06, 07:10
  5. jeg er så sint
    Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 23
    Siste melding: 05-06-06, 10:12

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn