Takker for alle svar
Slitne binyrer tror jeg nok helt sikkert at jeg har, eller i hvert fall har hatt i perioder. Når symptomene kommer for fullt ligger BT på rundt 95/50. I lange perioder har overtrykket vært under 90. Er også mye plaget med ortostatisk BT-fall. Så jeg skal absolutt passe på å få sjekket binyrefunksjon før evt. oppstart av Levaxin.

Mitt største problem er egentlig de store svingningene i symptomer. Hvis jeg for eksempel holder meg hjemme fra jobb, og lar være å trene blir jeg over tid gradvis bedre. Hvis jeg da plutselig starter opp for fullt får jeg oftest et hardt tilbakeslag. Hvis jeg derimot gradvis kommer tilbake til aktivitet synes jeg at jeg har det ganske bra, på et redusert akitivitetsnivå (litt jobb, litt trening, lite stress, lite støy og mye hvile). Noen andre som har opplevd det slik Kjenner at disse svingningene gjør meg usikker og umotivert til den kampen det er å vinne troverdighet i helsevesen og samfunnet generelt for mine diffuse, usynlige plager.

Hjelper jo mye å komme inn på forumet hær å møte andre som har gått igjennom lignende, og få gode råd og støtte Utolig så mye man kan lære av andres erfaringer