Sitat Opprinnelig skrevet av uheldig Vis post
Har hjertebank. Mest når jeg skal sove. Jeg kjenner hjerte dunke så kraftig at jeg får problemer med å sove. Tar 600 mcg Levaxin i uka. Ble satt ned fra 700 mcg pga overdosering. Er ekkelt med hjertebank, men er det farlig? Jeg ringte til fastlegen på fredag og sa jeg hadde hjertebank og smerter i brystet. Han sa det ikke var farlig, men jeg har hørt man kan få hjerteinfarkt. Men kan man få det når en soesialist betemmer doseringen av medisinen? Han kan vel ikke be meg ta noe som er farlig for meg?
Huff dette er veldig slitsomt, jeg vet hvordan det er for jeg har hatt det mye selv. For meg oppstår det når jeg er overdosert av levaxin eller nettop har økt dosen, ved sistnevnte tilfelle går det over etter noen uker. Men når jeg er overdosert må jeg såklart trappe ned på medisinen.
Har også fått en medisin som heter Zelo-Sok (en type betablokker) av legen som roer ned hjertets tempo, den hjelper mye i de værste periodene.
Du bør vel kanskje trappe ned enda mer på levaxinen etterhevert, men gjør det suksessivt.