Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Threaded View
-
01-09-09, 09:54 #2
Fine prøver, men kan jeg kreve behandling alikevel?
Jeg skal ha legetime den 18.sept. Men jeg fikk prøvesvarene i går ved å ringe legekontoret og alle prøvene og jo fine og innenfor referanseområdet. Jeg har vel i grunn de fleste s*mptomer som er å oppdrive. Pr tiden er jeg så sliten at jeg knapt klarer å holde meg oppe en hel dag. Tror jeg kan kr*sse av for så og si alle s*mptomer i listene her inne. Men jeg har jo også ME som har helt samme s*mptomer. Selv er jeg ikke helt sikker på om ME er ME eller om det er lavt stoffskifte med fine prøver...
Kan jeg kreve å få prøve medisin selv med så fine prøver? Jeg har gått sjuk hele mitt voksne liv og jeg har ikke våknet uthvilt en eneste dag siden jeg var 13 år..
Jeg er livredd for å oppfattes som en h*pokonder, for egentlig er ikke sjukdom det jeg br*r meg så m*e om, men nå maser mannen på at jeg må få sjekket det ene og det andre, for han ser jo hvordan dette sliter på meg.
Jeg er redd legen kommer til å avfeie meg og si at jeg er sliten og har ettervirkinger etter å ha fått en utviklingshemmed datter som det har vært m*e st'r med( sondemating, oppkast, forkjølelser hele vinteren, og sen utvikling..), men den som har blitt sliten av dette er mannen.
Ja, jeg kan bli veldig stressa og lett irritert, men det er ikke frøkna som er 2 1/2 år som ikke går og som kaster opp hele tiden, det er mere en 6 åring som vil bestemme alt. Jeg er en evig optimist, men nå er jeg sliten av å ordne opp med leger, NAV osv, jeg er snart utdannet hobb*jurist
Prøvene mine er slik:
tsh 1.6
t4 16
t3 5
ldl 3.1
kolesterol 5.4
hdl 1.2
trigl*serider( ?) 3.42
natrium 137
Så, hva gjør jeg når jeg kommer til legen og han sier at prøvene er fine? Jeg er desperat på å prøve noe som kanskje kan hjelpe meg til å få litt mere krefter, litt mindre hår i børsten, litt mindre sprekker på hælene, litt mindre tåkes*n, litt mindre muskelsmerter og stølhet og litt færre knekt negler og energi til å sitte 20minutter på gulvet og leke med jernbane med ungene...
Lignende tråder
-
"Normale prøver" - har hypothyreose alikevel
Av Tor i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 133Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Kan de kreve operasjon?
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 9Siste melding: 03-03-08, 18:30 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker