Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
24-08-09, 20:27 #1
Ledd smerter og blodrøvesvar som er litt i grenseland på Armour
Hei nå må jeg skrive for jeg har så mange spørsmål ang det meste.. Jeg går på Armour 120 mg daglig tar det om morgenen. Er i ok form, men sliter med at jeg blir veldig trøtt på ettermiddagen. I tillegg har jeg mye smerter i brystet, det stikker skikkelig, smerter i hodet armer og ben, de kommer å går ikke noe jevnt, men slitsomt er det. Jeg har og nærmest kroniske betennelse i hoftene. Mine blodprøver er tsh :0,01 for lav ft3 er :6,9 for høyt fritt t4: 14 Så hva gjør jeg trapper ned? Fastlegen mener jeg bør trappe ned jeg er usikker. Har i tillegg fått diagnosen fibromyalgi.. Men hva er nå det, det har vi vel all snart. Noen leger er utrolig optatt av å sette diagnoser. Håper noen har noe smart å komme med!!
Lignende tråder
-
Tras på 1; I grenseland? Eller negativ?
Av Marina73 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 3Siste melding: 01-06-08, 08:39 -
Verking i ledd og muskelatur...
Av Shanita i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 12Siste melding: 02-09-07, 19:34 -
Smerter pga lavt stoffskifte, levaxin, armour
Av Stina i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 18Siste melding: 01-09-07, 13:05 -
Ledd og muskelsmerter
Av findus i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 17Siste melding: 08-05-06, 18:52

Svar med sitat
Bokmerker