Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
08-07-09, 17:47 #3
Sv: Er ristede soyabønner dumt å spise for oss?
Kjenner noen i Danmark som produserer kjøttfe av typen Charolais.
Jeg syns de sa Chevrolet i førsten, og var helt med til jeg skjønte det bare var kuer.
Men for noen BIFFER Thomas ! Måtte ha ekstra stor tallerken, og enda var det ikke plass til så mye som ei ert ved siden av !
Og kniv og gaffel var unødvendig, ei grøtsleiv hadde vært skarp nok !
Genmanipuler den, da kan man servere den rett på bordplata til alle som vil .......
Hva skal man forresten med erter ?
Clearspring skal jo borge for kvalitet, men det spørs likevel. Monsanto er store og tilbyr vesentlig enklere produksjon. Store deler av verden bruker dette, og det er ikke lett å vite hva som er hva.
Synd, men slik er det blitt.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvilke matvarer bør man spise/ikke spise? Hvordan bør...osv.
Av Dolphin i forumet Helbred og kostholdSvar: 12Siste melding: 13-12-15, 13:33 -
Utslått av å spise?
Av Marina73 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 21-02-11, 09:30 -
HVA skal jeg spise? Hjelp!!!
Av Thomas W H i forumet Helbred og kostholdSvar: 7Siste melding: 13-07-09, 08:09 -
Følelsen av at halsen min kveler meg
Av Ruth Mari i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 6Siste melding: 15-08-07, 21:52 -
måltidserstatter dumt for lavt stoffskifte?
Av isa1 i forumet Helbred og kostholdSvar: 3Siste melding: 28-05-07, 20:29

Svar med sitat
Bokmerker