Hei, alle sammen!

Noen som har lyst til å høre blodprøveresultatene mine og se om dere ser noe legen min ikke ser?

Legen har tatt en haug nye blodprøver, og sier fortsatt "vi får vente og se" . Han tror jeg "bare" er utbrent pga ekstremt stress på jobb over flere år, men jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro? Kanskje jeg leter forgjeves etter feil på stoffskiftefronten, mens det egentlig er noe helt annet jeg feiler? Jeg har bare så vondt for å stole på legene ettersom jeg helt klart IKKE er frisk (jeg er fortsatt sykemeldt) samtidig som prøveresultatene stadig er utenfor referanseområdene. Jeg vil så gjerne bli frisk, så jeg håper dere i alle fall har noen råd til hva jeg bør gjøre videre, om noe. Legen sier det ikke er noe mer å gjøre...

Av blodprøvene (jeg har ikke arket her, men legen ringte), ser "nesten alt ser helt fint ut, og det som ikke er fint kan forklares med naturlige svingninger..." ifølge legen.

Her er resultatene legen nevnte:
t4 : 26
tsh 2,5
t3 4,5.
Kortisol (blodprøve): morgen 550, kveld: 85
Folat : "noe forhøyet" (men legen sier dette er uinteressant så lenge jernlageret er fint på 23)
B12 : 500 og "veldig bra"
DHEA (24t urinprøve) : "noe lavere enn grenseverdien" (men ikke så lavt som forrige gang)
Østrogen : "Skyhøyt" (mangegangen, men legen sier at det bare er fint)
Kalsium : "Nøyaktig på grenseverdien oppad" (ikke lenger over, som forrige gang)
Blodsukker: "Blodprøven viser ingen ekstreme fall de siste månedene" (jeg har siden høsten 2008 besvimt ved flere anledninger, spesielt kveldstid, uten at man vet hvorfor, men jeg har èn gang målt lavere blodsukker enn forventet like etter en av besvimelse-episodene.)

Noen som ser noe system i alt dette?

Spør gjerne om dere lurer på noe.

Og på forhånd takk for all tilbakemelding.