Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
09-06-09, 21:18 #1
Helsevesen eller alternative behandlingsformer?
Hei Gutt
Skjønner ikke helt hva du mener, har du fått så mye hjelp av det offentlige helsevesen da ? Du har da vel ikke startet med alternative behandlingsformer med en gang tenker jeg. Homeopatien den fungerer, og såvel candida-problematikken som også parasitt- problemer er vel utbredt i mennesker med dårlig immunsystem.
Så hvorfor skiftet du over til private foretak hvis du virkelig fikk hjelp i det offentlige ??
Skjønner ikke det,
dessuten ville jeg si at når man har problemer med binyrene, så er det ikke ensbetydene at man må ha for lite kortisol i kroppen. For lite kortisol betyr ar man tipper over til Morbus Addison. Jeg for min del hadde det motsatte. For mye kortisol i kroppen - og Cushing syndrome- ( dette er man også kaller måneansikt - fordi man blir hovent , oppsvulmet i hals nakke og ansikt) Når man har et overskudd av kortisol i kroppen må man for guds skyld ikke tilføre enda mer kortison. Legen min ville absolutt prøve en 10 dagers kur med prednisolon ( den svakeste kuren som finns ) på meg pga lungeproblemer. Jeg fikk store smerter i hals nakke- området og hovnet opp enda mer etter dette.
Jeg for min del vil vegre meg for resten av mitt liv å ta noe som helst som inneholder kortisol. ( dette er ikke naturlig - men et syntetisk stoff som brukes )
Først da jeg startet med den indiske urten ashwagandha ( som balanserer og harmoniserer kortisolnivået i kroppen ) fikk jeg mitt normale utseende tilbake og hevelsene forsvant igjen.
Så, man må vite i hvilken retning man tipper - om man har for mye- eller for lite kortison i kroppen, før man starter med å bruke kortisonpreperater.Sist endret av Admin; 09-06-09 kl 22:39 Begrunnelse: Tråden delt fra "Lavt stoffskifte og mangel på kortison"
Lignende tråder
-
behandlingsformer mot nervøsitet
Av isa1 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 01-05-08, 20:13 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
TSH eller fT4
Av Maia i forumet TSHSvar: 2Siste melding: 26-01-07, 15:19 -
ft4 eller tsh
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 14-05-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker