var hos legen i dag for å ta blodprøve.

har oppdosert meg sakte over tid, og jeg trodde dette var med stort hell.

følte meg mye bedre ifht alle symptomer. legen sa hele tiden at han mente jeg burde dosere ned, men jeg sa at jeg følte meg jo så mye bedre! og det var jo sant, følte en god stund der at jeg hadde fått livet tilbake:=)

ganske kjapt etter kom mageproblemer, indre uro - og nå, ett år etterpå - betydelig angst som følge av disse konstante mageproblemene.

jeg startet min "karriere" med svulst på skjoldbruskkjertelen for ti år siden, og jeg hadde veldig like symptomer da som jeg har nå.....men jeg har bare ikke skjønt det selv - fordi jeg i så tilfelle bare har jevnt høyt, og ikke en svulst som roter til alt.

jeg har gått masse ned i vekt, og når jeg nå veide meg har jeg gått ned enda mer....tilsammen 20 kilo.....:/

de ti første føltes jo veldig bra for selvbildet(var jo ikke festlig å legge på seg 20 kilo med lavt stoffskifte), men dette gjør meg bare nervøs.....

får vite svare om en uke, og om de viser at jeg har for høyt, så blir jeg selvfølgelig "glad" (ergo jeg har ikke irritabel tarm og angst sånn egentlig) - men jeg kommer til å føle meg så forferdelig for at jeg i så tilfelle har gjort dette mot meg selv uten å skjønne det......

i så tilfelle står jo valget på å være dårlig av lavt stoffskifte(trøtt, sliten, svimmel og kvalm) eller dårlig av høyt (angst, mageproblemer..)

ikke lett valg det der nei!

får oppdatere igjen om jeg får noen tydelige svar neste uke....