TSH på åtte?! Også senker legen dosen??? Herregud...
Jeg fikk behandling da min TSH var på 4, og T4 var 9,3. Da var jeg så dårlig at jeg nesten ikke klarte å holde meg oppreist.

Skriv i kalenderen din når og hva slags dose du går på, og når du senker og øker dosen. Da er det lettere å se om det er sammenheng på når du føler deg værre og bedre.

Nei, støtte får man ikke så mye av når det er noe galt. Har snakket mye med en venn om dette. De fleste dr.... i andre. Tenker ikke på at noen man kjenner kanskje ikke har det så greit. De fleste slenger ut: "Du må bare komme på besøk!" "Du må bare ringe!" Skjønner ikke at hvis det skal være noen vits, så er det jo de som må gjøre det.

Hadde det ikke vært for Sonjas stoffskifteforum, tror jeg ikke jeg hadde funnet ut hva som var galt med meg. Det er jo for dumt, vet du: - jeg finne ut, ikke legen! Men sånn er det.

Derfor: Det er her du finner støtte, svar og informasjon som kanskje kan hjelpe deg til å bli bra.

Håper du får hjelp her på forumet og hos en ny lege, slik at du blir friskere og kan lettere klare å ta tak i ditt sosiale liv.

Skaff deg masse kunnskap, så er du litt sikrere når du er hos legen. Da er det litt lettere å stå på ditt.