Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
04-05-09, 09:44 #1
Anbefal endokrinolog, vær så snill!
Hei!
Jeg er 35 år, og sliter med tåkefølelse og relativt amputert sosialt liv. Legen tror jeg kan ha ME, men nevrologen mener jeg har migrene. Ingenting hjelper. Sukk.
Selv er jeg relativt sikker på at jeg har hormonelle problemer, og tester viser da også lavt DHEA, skyhøyt østrogen (noe legen synes er bra...
), og ellers masse prøver som er i grenseland. Endokrinologen jeg har vært hos sier jeg er "fin", men det er jeg IKKE, siden jeg er sykemeldt, og sover mer eller mindre hele tiden. Jeg er desperat, faktisk.
Legen vet ikke hva han skal gjøre med meg, og han får ikke endokrinologen i tale, - endokrinologen er rett og slett ubrukelig. Verken fastlegen min eller jeg har klart å få tak i ham for å finne ut av hva det lave DHEA-tallet betyr, og hvorfor han sier "alt ok" når flere av prøvene ser alt annet enn OK ut... Jeg har spurt legen hva jeg skal gjøre, men han vet ikke, sier han. Han har bedt meg finne en spesialist han kan henvise meg til.
Så - har dere råd? Hvem der ute gjør en skikkelig jobb - detektivjobb - når man er i "grenseland" og legene ser ut til bare å ville kaste deg ut som "nok et tilfelle av ME - gå og sov bort resten av livet ditt". :( Jeg trenger en flink endokrinolog som kan gi råd og som er villig til å teste ut flere teorier. Hvem anbefaler dere (og evt. hvorfor)?
På forhånd takk for hjelpen!
REDIGERT etter anbefaling fra Anisa
:
Jeg bor i Kristiansand, men kan gjerne reise langt, om jeg bare finner noen som kan hjelpe.Sist endret av Dolphin; 04-05-09 kl 11:16
Lignende tråder
-
Time hos endokrinolog
Av millasin i forumet EndokrinologerSvar: 4Siste melding: 04-10-08, 12:06 -
Kan en endokrinolog
Av janike i forumet EndokrinologerSvar: 17Siste melding: 20-09-07, 21:15 -
Endokrinolog på Aker
Av elin* i forumet EndokrinologerSvar: 1Siste melding: 29-09-05, 17:28 -
Har vært hos endokrinolog
Av mona? i forumet EndokrinologerSvar: 18Siste melding: 11-09-05, 12:17

Svar med sitat

Bokmerker