Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Øyne
Threaded View
-
02-05-09, 12:07 #1
Øyne
Hei. Jeg er ny her og kjempeglad jeg har funnet dette forum. Fikk for 4 år siden høyt stoffskifte, etter 2 kjemiske behandlinger er jeg nå for lav. Har masse plager som jeg har funnet masse om her på forumet, det jeg ikke har funnet er: jeg våkner hver morgen med hovne øyne, noen dager bare litt under øyene andre dager rundt hele og nesten ikke til å åpne opp, renner mye mest om morgen og kveld, de kan og føles veldig tørre, svir.. Har blitt sjekket opp hos både lege, opptikker og øyenlege/spesialist og ingenting galt er funnet. Jeg tror da at også dette kan være stoffskifte men legen tror ikke det (som med alt annet) Noen som har erfaring mede dette?
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Øyne, leamus, nærsynt
Av Veronica1991 i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 28-03-09, 17:59 -
TRAS. Kan man få utstående øyne når man er hypo?
Av camomilla i forumet Graves oftalmopatiSvar: 1Siste melding: 22-05-08, 15:00 -
Veldig hovne øyne
Av liten i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 2Siste melding: 18-12-06, 13:24

Svar med sitat
Bokmerker