Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
18-03-09, 17:57 #10
Sv: Kender nogen forløbet af Hashimoto? Er uden medicin-men har det godt...hvorfor??
Hej Peronel

Englænderne har sit hyr med at få den rette medicin for tiden. I hvert fald dem, der hidtil kunne får Armour indenfor det officielle sundhedssystem. Prøv at læse på dette link, og du vil tage dig til hovedet: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7865
Du kan også benytte søgningen her på sitet, og søge på Armour. Der vil dukke mange tråde op og det er altid værd at nærstudere dem, ikke mindst også for at finde ud af hvordan det skal anvendes for at virke bedst osv. Der vil nok også dukke flere oplysninger op om, hvordan danskere kan få fat i dette lægemiddel. Jeg selv kan ikke vejlede, idet min medicin kommer til Danmark ad private omveje via landene udenom EU.
Held og lykke med dit søgen
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nogen, der kender de danske privatlæger - Bruce P Kyle og Knut Flytlie?
Av ayla i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-03-13, 05:39 -
svært at blive gravid med hashimoto?
Av kat1982 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 16-02-09, 11:02 -
Vil nogen kigge på mine tal?
Av bellebellen i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 22-11-08, 23:26 -
Hvor fås liothyronin uden for Danmark
Av Kirsten, DK i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 05-02-08, 21:49

Svar med sitat
Bokmerker