Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
17-03-09, 14:45 #11Hildemor Gjest
Sv: Legen mener jeg er overdosert, jeg er uenig...
Jeg er helt enig med deg baremei, det er umulig å bruke seg selv som en indikator på hva som kan skje med andre. Det finnes ikke noe fasitsvar her, så vi får være forsiktige med å komme med bastante uttallelser om hva som kommer til å skje. Vi har egenerfaring å bygge på, men det er ikke nok til annet enn å synse evnt gi forsiktige råd.
Men de aller fleste av oss har gjort oss erfaringen å redusere for mye eller øke for mye og det er rett og slett ikke noen god måte å gjøre det på. Som du er inne på tar det tid for kroppen å roe seg etter hypersymptomer og tid for den å kvitte seg med hyposymptomer ved oppjustering. Man kan imidlertid booste systemet litt eller bremse det raskt hvis man tipper over i høyt eller lavt med symptomer ved å redusere/øke litt mer enn man vanligvis ville gjort for raskere å kvitte seg med symptomer. Og så legge seg på en stabil dose. Men også der kan man gå på "smeller". Det som gjelder er jo å finne dosen som gir mest mulig stabilitet i hverdagen. Og det er ingen enkel sak. I tillegg svinger det som du også har erfart gjennom året så forsiktige økninger/reduseringer blir noe man kanskje må leve med.
Når man nærmer seg "vedlikeholdsdose" er det forsiktighet som gjelder
Lignende tråder
-
Hva mener dere om dette?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 27-05-08, 22:27 -
Har hypo. men legen mener at symptomene er psykisk
Av Sienok i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 29-06-05, 21:12

Svar med sitat
Bokmerker