Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
07-05-05, 19:10 #1Gjest
Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
Jeg fikk lyst til å høre hvordan arbeidsevnen deres er blitt påvirket av hypothyreosen.
Er det mange som er sykemeldt, enten helt eller delvis?
Har noen måttet omskolere seg?
Har arbeidsgiver/kollegaer vist forståelse når man har dårlige perioder, eller foretrekker dere å "bite tennnene sammen" og ikke opplyse omgivelsene om at en har en kronisk sykdom?
Mange spørsmål dette, men det hadde vært fint å høre andres erfaringer.
Selv har jeg ikke vært i jobb siden jeg fikk diagnosen, først fødselspermisjon og siden sykemelding.
Er usikker på fremtiden, og hvordan jeg kommer til å fungere i jobb. Føler at jeg tåler stress dårlig;
tankene går om mulig enda senere når jeg stresser og det kan være fatalt i en jobb som min. Dessuten må jeg hele tiden ha pauser (også her hjemme) ellers blir jeg fryktelig sliten og får problemer med at jeg ser uklart. På toppen av alt har jeg fått tilbake leddsmertene som jeg slet mye med for 10 år siden, og det gjør ikke hverdagen lettere. Høres veldig negativt ut dette, men sånn er ståa.
Lignende tråder
-
Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 29Siste melding: 10-11-12, 22:54 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
Har jeg lavt stoffskifte? Hvordan tolke tall??
Av Ellen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 18-06-06, 14:55 -
Hvordan takler andre å være forandret fra da dere var friske
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 14-06-06, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker