Hei! jeg begynte på levaxin i jan 04. Økte hver 4uke helt opp til 75mg.
tsh min var på 26 når jeg startet og t4 innenfor normalen. Så ble jeg dårlig, enormt hjertebank, diare, nervøsitet/angst, trykk på halsen osv. dette var i mai..
Ble sykemeldt, var nesten ikke oppreist. Min fastlege mente at dette ikke hadde noe med stoffskiftet/tab. å gjøre i det hele tatt Men jeg fikk presset så jeg kom til sykehuset for sjekk der; tok 6mnd før jeg kom inn. Der fant de ut at jeg hadde subklinisk hypo. med antistoffer over 100 og skulle gå ned til 25mg pr dag. Det har jeg gått på siden november. Må nevne at den psykiske formen var også dårlig under denne sjauen, jeg tok tilbudet å gikk til psykolog også. Jeg følte meg veldig skjør og gråt mye i denne perioden. Har i tillegg økt vekten med 30kg over 4år.
Nå snart ett år senere er jeg fremdeles sykemeldt, men jeg føler ikke at jeg verken er deprimert eller har angst til vanlig. Men jeg er ikke i form er mye trøtt, har stadig trykk i halsen, svimmel, og blir utmattet ved fysiske og psykiske påkjenninger.
Mine verdier er tsh på 14,92 og t4 på 16. Jeg er så lei av å ikke være i form og synes det er lite forståelse for dette hos fastlegen. Det er jo ikke normalt, jeg vil gjerne høre andre sine erfaringer.