Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Sover bort dagen
Threaded View
-
29-08-05, 14:04 #1
Jeg er helt i koma for tiden. Noen som kjenner seg igjen? Jeg tar diverse for å sovne om kvelden, men ikke SÅ mye, våkner en gang i løpet av natten, må ha litt til for å sovne - og da sover jeg til langt utpå ettermiddagen!! :evil: Jeg mister hele dagen og jeg er så lei av dette. Vet at mange av dere sliter med å komme dere ut av sengen pga tretthet. Er dette det samme??? Trenger man så ubegripelig mye søvn med denne sykdommen. Jeg har tatt medisiner for å sove lenge før hypothyreose og medisin, men dette overgår alle mine fantasier om hva som er mulig.
Hvordan har dere det? Jeg blir GAL!! Tror jeg...snart...
Jeg må ha fått en alvorlig kognitiv svekkelse
Er det noe tema som går mer igjen på dette forumet enn søvnbehov?? Og så skriker jeg ut at jeg sover for mye. Må ha mistet noe av hjernefunksjonen. Kan ikke annet enn beklage
Men det er vel en del av problematikken med hypothyreose at man er definitivt ikke ved sine fulle fem bestandig??
Sist endret av Admin; 02-03-11 kl 12:00 Begrunnelse: 2 innlegg slået sammen
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker