Viser søkeresultater 1 til 10 av 59
Threaded View
-
07-11-08, 21:22 #32
Re: Lavt stoffskifte / behandling av depresjon
Jeg hadde ikke depresjon før jeg hadde lavt stoffskifte, eller ble undermedisinert. Prøvd undermedisinering flere ganger.....
depresjonen blir bare borte eetter en dag eller to på riktig dose.
Da er min TSH lavlavlav men ft4 og ft3 over midten.
Det er individuelt hvor man må ha ft4 og ft3, og jeg tipper at noen trenger dem helt oppe.
det er uhyre viktig å gå på riktig dose thyroxin og evt. liothyronin, for de enge til å lage neurotransmitterne man skal ha. Antidepressiva virker veldig dårlig hvis man er feilmedisinert med stoffsikftemedisin/undermedisinert/umedisinert.
Det er flere på thyroid.about.com forumet som tar diverse antidepressiva eller mood stabilizers aller em av typen antiepileptika (visse skal som kjent ikke ha antidepressiva, de blir bare dårlige av dem, de skal ha de andre medisinene istedenfor, dem for bipolar som jo er mer lik antiepileptika, for det er mer en feil på hjernen)
Lisa som er sykepleier og gift med en lege og de tar alle sammen Armour inkludert bikkja, forteller at disse medisinene virker dårlig hvos man er dårlig medisinert for stoffskiftet, at det er aller viktigst å dosere stoffskiftemedisinene riktig og så de andre. Hun og døtrene tar vel et par-tre av psykofarmaka. Synes å være trendy å fortelle om sin bipolar eller depresjon eller hva enn man har i USA....

Svar med sitat
Bokmerker