Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
01-09-08, 11:00 #9
Hej Karina
Jeg har som dansker også haft stort mas med at skaffe Armour. Det er endelig lykkedes, selvom det var dyrt. Jeg ved ikke om jeg kan finde en billigere måde hen ad vejen, men nu er jeg i det mindste i gang! Jeg fik mit via et tysk apoteker (Flensborg) hvortil min endokrinolog udskrev en recept. Jeg må også misunde dig din velvillige læge. Min endo. havde dog sagt, at hvis jag fandt noget godkendt naturthyroxin (som han ikke anede hvad var) ville han udskrive recept. Da jeg gav ham adressen, sprugte han hvordant jeg ville få recepten til tyskland og medicinen til Danmark. Jeg ville selvfølgelig selv hente det - det var efterhånden det mindste problem (bor i Nordjylland). Lægen åbnede så siden hen op med, at han havde nogle forbindelser, og jeg kunne hende det hos ham. Jeg ved ikke, om det er alle apotekere i feks. Tyskland, der kan skaffe Armour hjem, ligeledes ved jeg ikke, om alle læger i DK ved hvordan de skal omgå formaliteterne med recept og få Armour til DK. Med porto gav jeg 420 kr. for 100 stk. 1 grain (60 mcg).
Karina, jeg tillade mig lige at bruge din tråd til at spørge Hansen. Har Karina ikke ret i, at det for os danskere bare drejer sig om at finde en med egen computer i Norge, der vil videre sende til DK? Eller tage en lang ferie i Norge, gå på net og bestille et lager. For mit eget vedkomne, har jeg en veninde i Norge, kan hun ikke bestille for mig over nettet og sende det til mig? Kunne det være så enkelt?
Hvad jeg læser imellem linierne er, at det ville blive alt for kompliceret og omfattende, hvis nogen herinde på forumet skulle bestille hjem til andre!
Lignende tråder
-
Insulinresistent - Armour vs Liothyronin?
Av Marin Grense i forumet Lavt stoffskifte, insulinresistens og PCOsSvar: 15Siste melding: 22-05-08, 21:51 -
Forskellen på Eltroxin og Amour
Av ofelia i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 30-04-08, 20:23 -
Armour og Liothyronin
Av Berit S i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 20-12-07, 18:21 -
Hyperaktiv på Eltroxin?
Av Nocturne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-12-07, 11:47 -
har levaxin og liothyronin-kan jeg bli bedre med armour?
Av Tor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 31-08-07, 19:26

Svar med sitat

Bokmerker