Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Tråd: Hjelp. Ødelagt ferie.
Threaded View
-
18-06-08, 20:55 #1
Kjære dere, trenger råd
Hei.
Kort historie. Jeg er 36 år og for 13 år siden sa en lege til meg at jeg har lavt stoffskifte. Fikk mye angst og depresjoner og "glemte" derfor hele greia. Da jeg ble gravid for 6 år siden hadde jeg ett fryktelig vondt svangerskap psykisk sett med mye depresjoner og angst. For nesten 2 år siden fikk jeg ett nytt barn, greit nok i svangerskapet. For 3 uker siden "møtte jeg veggen" på jobb og da jeg kom til legen sa hun at jeg hadde fra 1 år tilbake THS på 3.0. Hun satte meg på Levaksin 100 microgr. Tok ny prøve og fikk i går beskjed om at den var 3.8....(Den andre prøven var på 14,3? Hva enn det betyr?)
Hva skjer med meg? Er det derfor jeg har vært så psykisk ustabil. Har gått til psykiatrisk sykepleier i en årrekke og hun skjønner ikke helt hvorfor jeg sliter med disse følelsene. Jeg har det jo så bra, egentlig. Har hatt mye hjertebank, angst, depresjoner, svetting, uro, sovet dårlig, gråter lett, gråter mye for ingen ting og andre symptomer dere har nevnt her inne. Kan det virkelig være dette som feiler meg? Går jeg på riktig dose? Hvor ofte sjekker jeg meg? Jeg tror jeg har 100 spørsmål...Hvordan forholder jeg meg til dette? Er det ille prøveresultat?
Jeg blir veldig takknemmelig for svar. Er på forskningsstadiet ennda og superforvirret,,,,,
Sanne
Lignende tråder
-
Hashimoto/hypo/slitne binyrer fra 2005.
Av rexxy69 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 35Siste melding: 30-01-14, 14:41 -
Slapp etter ferie
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 14-07-09, 23:55 -
Hetebølger og ødelagt termostat
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 24-06-07, 01:43

Svar med sitat
Bokmerker