Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år, og vet egentlig ikke stort. Jeg har stolt på at legen vet hva han gjør (noe jeg skjønner nå er helt feil!).

Vet det står mye om smerter her,men er altfor mange sider til at jeg kan få lest meg opp på alt.

Verdiene mine er for øyeblikket:

TSH: 1,9
T3: 4,2
FT4: 12

Jeg går på 100 mikrogram levaxine daglig. Er det nok?

Saken er at jeg har veldig vondt i en hofte, smertene kommer i sammenheng med jobb (jeg går og står mye) det gjør også vondt i setebenet(!?) på den siden hvor jeg har vondt i hoften, kjennes ut som det "henger seg opp". Jeg hadde også problemer med korsryggen og gikk til kiropraktor for å ordne opp i det. Ryggen fixet seg,men hoften og setebenet (!?) som han mener det kunne være betennelse i kunne han ikke gjøre noe med. (Han syntes jeg burde legge is på hoften 3 ganger om dagen og få vidre hjelp av fastlege hvis det ikke gikk over)

Legger til at jeg plutselig kan få smerter i det ene håndleddet som varer i max 3 dager før det like fort som det kom forsvinner. Dette dukker opp med jevne mellomrom..

Jeg har også mye magesmerter, knusk tørre øyne, kjennes ut som jeg har vondt i nyrene (hvertfall i området der de befinner seg) + smerter i livmor/eggstokk området.

Jeg skal på ultralyd av mageregion,nyrene, urinveiene og livmor/eggstokk nå på tirsdag så de finner kanskje ut noe mer da. Legen har også sagt at jeg skal få Gastroskopi. Jeg har fått henvisning til øyelege og gynekolog,men ikke fått time enda.

Det jeg lurer på som ikke legen har nevnt med et ord, kan alle disse plagene komme av stoffskiftesykdommen? Jeg krysser fingrene for det, ellers må det jo være noe annet galt!