Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Tråd: Liothyronin og sinne
Threaded View
-
28-11-07, 12:43 #1
Liothyronin og sinne
Hei!
Jeg begynte med 10 Lio om dagen for ca 3 uker siden, masse problemer i starten med høy puls, pustevansker, irritabilitet og en generell følelse av å "bli gal" - dette fikk jeg en time eller to etter inntak og det varte kanskje et par timer. I det siste synes jeg det har gått bedre, har ikke merket så mye av pillen.
MEN.. igår tok jeg den og en time eller to etter havnet jeg tilfeldigvis i en krangel med min bedre/verre (kommer an på dagsformen) halvdel og jeg så RØDT! Flyr i flint og begynner å kaste ting rundt meg - jeg kan ikke huske å ha vært sånn siden tenårene. Pulsen raste avgårde og jeg var helt på styr. Etterpå sank jeg sammen og begynt å gråte, helt utslitt og skjelven i kroppen.
Jeg synes jeg funker bedre i hodet etter at jeg begynte på Lio, at humøret til tider er bedre/lettere og at jeg sover bedre om natten, men det virker som jeg ikke tåler stress - blir jo helt tullete. Spesielt like etter at jeg har tatt tabletten. Er det noen som har hatt samme problem med Lio? Er det en overgang eller er ikke denne medisinen noe for meg?
Hilsen LiljeAutoimmune sykdommer:
-Hypothyreose siden 1993 (tar nå 875 ug Levaxin i uka + 15 ug Lio daglig)
-Cøliaki siden ca 2001
-Vitiligo

Svar med sitat
Bokmerker