jeg måtte avbestille en time på Aker av diverse grunner, men hvordan gjør man egentlig det?
jeg har tidligere prøvd å ringe dem, det går ikke....
ingen tar tlf der. den ene gangen noen faktisk tok tlf var den satt over til en annen avdeling som lovte å viderebringe beskjeden min, noe de allikevel ikke gjorde.... :evil:

denne gangen sendte jeg mail.det hjalp heller ikke. fikk regning for ikke møtt time i posten i dag....

hvordan kommer man i kontakt med dem???? noen som vet?