Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
25-08-07, 00:45 #15
Ja, Yvette, det er mye logikk i det du skriver ;)
Jeg begynte jo å verke i mange år før jeg fikk Levaxin. Det var først når jeg hadde hørt en del om fibromyalgi og mye av dette stemte på meg, at jeg ba legen henvise meg til reumatolog for utredning - og det var denne igjen som lurte på hvorfor jeg ikke fikk behandling for stoffskiftet. Og aldri etter ble det foreslått noen høyere dose enn 100 mikrogram.
Men - jeg har jo bare verket mer og mer. Og jeg har jo så mange hyposymptomer, så det kan stemme med at jeg har fått alt for lite thyroxin, noe jeg selv også har antatt.
Hvordan skal jeg klare å takle høye nok thyroxin-doser til å få bukt med problemet? Øke utrolig forsiktig? Samtidig støtte binyrene?
Ja, Anne Ma - husker nå, spurte manuell terapeut hvordan sener kunne krympe, for det er inn mot leddene det gjør aller vondest. Han sa at senene ikke krymper, men musklene som trekker seg sammen, og i alle fall i mitt tilfelle ved kulde og vind. Så da er vi tilbake igjen til den veldige værsjuka (i mitt tilfelle). Og hvorfor det? Var det ikke DCS som kunne bekrefte at det hørte til ved sliten binyrebark?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, bivirkninger av Levaxin?
Av Minnitee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 27-02-16, 22:44 -
Stoffskifte og smerter i kroppen
Av Titti i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 5Siste melding: 31-01-13, 19:46 -
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Lavt stoffskifte - levaxin - menstruasjon.
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:46 -
Fra levaxin til armour?
Av resi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 17Siste melding: 02-12-06, 01:20

Svar med sitat
Bokmerker