Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Threaded View
-
19-07-07, 13:26 #25
Nei, vi har ikke bestemt oss for navn ennå, men vi har jo god tid
Prøv å spis noe salt, det holder på vannet. Ã… ha lavt blodtrykk er ikke farlig annet enn at det kan være ubehagelig om man blir svimmel. Det beskytter blant annet mot hjerte-og karsykdommer. Det er høyt blodtrykk som er farlig. Det lave blodtrykket forbedrer blodtilførselen og næringen til fosteret ditt. Det er jo ganske vanlig å få lavt blodtrykk når man er gravid på grunn av det økte plasmavolumet. Jeg har ikke lavt blodtrykk til vanlig, men har fått det etter jeg ble gravid.
Alt annet hos meg ser fint ut (blodtrykk og blodprøver), så legen mener at hodepinen min er helt ufarlig. Er vel bare en plage jeg må leve med. Men det går fint om jeg holder meg i ro, jeg tørr ikke ta noe for det. Kan jo ta Paracet, men prøver å la være. Har klart meg uten til nå. Bare den lille jenta mi har det bra, skal jeg holde ut
Har også hatt litt vondt i bekkenet, men det er hvis jeg har gått eller stått for lenge. Vanligvis har jeg ingen problemer med det ennå. Får håpe det ikke blir verre for deg. Hvis det gjør det, kan du få henvisning til fysioterapeut og bassengtrening.
Magen min er også blitt stor nå, men har bare lagt på meg 4kg til nå. Blir nok mer etterhvert. Skal sjekke magen din på Faceboook
Synes det er så koselig med stor mage, gleder meg til den bli enda større.
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52

Svar med sitat
Bokmerker