Etter at jeg startet med Levaxin har jeg fått et avslappet forhold til det "Søte". Før jeg begynte på medisin spiste jeg det jeg kom over av søtt, mens nå er det helt slutt.KAn det ha noe med medisineringen å gjøre? Eller er det bare helt tilfeldig?Litt morsomt å høre om det er andre med samme opplevelse som meg
Ha en sukkerfri kveld