Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
01-03-07, 15:21 #8
jeg glemmer og nesten alt, er fullstendig kaos i hjemmet her etter jeg ble syk,før husket jeg for mannen og de to sønnene våre, og nå når den som har pleid å huske,plutselig ikke husker mer, er det krise i heimen.
Har ført til utallige diskusjoner her
.
jeg tør ikke sette på komfyren når mannen min ikke er hjemme, for glemmer å skru den av.
hadde med meg huske liste med ting jeg lurte på til legen,først glemte jeg at jeg hadde den med, så når jeg endelig kom på det og tok den opp av lomma, glemte jeg å lese på den.
endo sier jeg har vært uheldig som har mistet hukommelsen som både hyper og hypo, men en gang midt i der har jeg jo hatt normalt stoffskifte,men ikke hukommelse, så jeg er veldig redd den aldri vil komme tilbake.
redd for at jeg ikke kommer til å mestre jobben min etter endt mamma perm pga,minimal hukommelse.
bruker og mye huskeliste på mobben, men den kan jo ikke fortelle meg hvor jeg har lagt ting,og skriver jo ikke inn når jeg bruker komfyr,vakemaskin ,ol.Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Hvordan få TSH verdien opp til 1?
Av janike i forumet TSHSvar: 12Siste melding: 17-11-07, 17:21

Svar med sitat
Bokmerker