Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
24-02-07, 19:17 #1
Hypothyreose og kondis...
i det siste har jeg lurt fælt på noe når det gjelder kondis...
jeg har aldri hatt god kondis, på tross av at jeg stort sett har vært godt trent hele livet ( bortsett fra noen år etter jeg fikk jentungen og var helt nede av denne drittsykdommen :( )
jeg blir anpusten av ingenting, jeg får hjertabank i ørene og halsen om jeg går nedoverbakke...
fx; jegelsker snø.... måking er normalt en helt grei syssel for meg, men nå må jeg ha et halvminutts pause for hver skuffe for å få igjen pusten
(bruker sørlandsskuffe da... vanlig skuffe takler ikke ryggen min).
jeg bor ikke på sørlandet heldigvis, fullt så mye snø har det ikke kommet her jeg bor
overkommelige mengder egentlig...
hva kommer dette av? er dette relatert til stoffskiftet også, eller er jeg bare i elendig fysisk form? jeg har vært veldig aktiv det siste halve året, har klart å gå ned 10 kg faktisk etter Grethe Roede systemet og har hatt mellom 10 og 18 trimpoeng i uka... er veldig glad for det, men etter denne aktiviteten burde kondisen være litt bedre vel? eller?Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Hypothyreose og lutealfase...
Av Victory i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 01-09-06, 13:21 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37

Svar med sitat
Bokmerker