Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Så utrolig sliten....
Threaded View
-
31-01-07, 14:07 #1
Så utrolig sliten....
Nå har jeg vært sykemeldt i 1 uke og ser ikke lyst ut... Bare tanken på å gå på jobb på fredag får meg nesten til og gråte..
Er så innamari sliten.. i dag kom jeg meg opp kl 1030.. er svimmel og kvalm har migrener, kroppen føles blytung. bare pusse tenner er slitsomt..
Prøvde og ringe legen min i dag men han var ikke inne.. siste blodprøver som jeg tok rett før jul var fine..
har jobbet 100% lenge nå med noen 20% og 50% sykemeldinger innimellom for at jeg skal klare meg..
men nå gir jeg snart opp.. orker ikke ha det slik lenger..
blir så sliten av og sette på meg en maske til alle som spørr om hvordan jeg har det.. til venner som ikke skjønner seg på denne sykdommen. til mine foreldre som heller ikke skjønner noe..
Er bare så glad jeg har en veldig forståelses full kjæreste som vet masse om dette og som skjønner at jeg ikke orker alt hele tiden..
Han får knapt sex av meg pga jeg ikke orker.. ikke fordi jeg ikke er glad i ham.. jeg vet han savner og ha sex men han maser ikke på meg.. han skulle hatt en ærespris for at han er så tålmodig med meg..
ved neste legebesøk så får han bli med meg og jeg skal ta opp dette med jobben.. jeg orker ikke jobbe slik lenger.. det må gjøres noe nå.. går veldig fint og jobbe 60% men jeg trenger og få penger for de resterende 40% ellers går jeg under.. bare det sliter veldig på meg også... det økonomiske..
Huff.. ikke meningen og plage dere med dette.. men dere skjønner hva jeg mener og hva jeg går igjennom.. må bare lufte tankene mine ellers blir jeg gal.... griner for ingenting blir sint for ingenting..
Takk for at dere hørte på meg..Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Juhuuu! Jeg føler meg utrolig bra! Kuttet antidepressiva!
Av Dolphin i forumet DepresjonSvar: 9Siste melding: 11-11-06, 00:22 -
Uff,jeg er så sliten og lei av alt:(
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 03-10-06, 23:37

Svar med sitat
Bokmerker