Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
30-12-06, 12:12 #1
Føler meg frisk på Armour Thyroid
Vil bare dele en gladmelding med dere: Har siden 7 september brukt armour thyroid for hypothyreose, har gradvis trappet opp til 2 grain. Bruker nå dobbelt så mye stoffskifehormoner som da jeg brukte levaxin.
Føler meg helt bra! Har noen surrete dager, men har funnet ut at det også henger sammen med menstruasjons syklus. Er litt distre og surrete som person...
Har ikke merket overdoserins symptomer i det hele tatt, da bare varmefølelse. Ikke hjertebank som med levaxinen. Sover også godt nå i motsetning til tidligere, pukkelen på nakken er nesten borte, pluss at jeg har gått ned 5 kilo. Absolutt høyere energinivå og livskvalitet! Anbefales på det varmeste!!Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
Lignende tråder
-
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Ikke lenger helt frisk på armour...):
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat
Bokmerker