Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
09-12-06, 14:13 #1
Hypnose? Noen med erfaring?
Jeg skulle ha fått "stivet opp" selvtilliten. Jeg har vært plaget med dårlig selvtillit i årevis. Jeg er fæl til å psyke meg ned også. Tror ikke jeg klarer det, og så klarer jeg det selvsagt ikke. "Hva sa jeg" blir det da. "Du klarer aldri noe..."
Hva med dosering? Kan det gjøres bedre? Jeg tar nå 2 grain Armour og 75 mcg Levaxin. Det fungerer bra på depresjon og tretthet. Kroppen min tåler nattamming og lite søvn bra. Kansje ta 1/2 grain Armour like før jeg skal kjøre, for å få et løft?
Jeg har vært inne på en side som heter selvhypnose.no men vet ikke helt hvordan dette skal fungere.
I dag kjørte jeg til Klett via både motorveien, Heimdal sentrum og gammelveien. Jeg skal kjøre opp snart og mestrer bilen storartet enkelte ganger. Og så roter jeg det til for meg selv og gjør unødvendige bommerter.
Kansje farlig å la meg få førerkort da, men jeg kjører bare så dårlig med kjørelærer. Tror det er psyken der igjen...
Jeg skal vise han og tar meg sammen, men det blir bare motsatt virkning. Jeg kjører dårligere og kommer til neste kjøretime med enda dårligere utgangspunkt.
Skulle ha fått fikset hodet mitt, det er sikkert og visst!
Lignende tråder
-
Noen som har erfaring med Radioaktiv jodbehandling?
Av Mona K i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandlingSvar: 4Siste melding: 07-02-08, 09:45 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker