Kjære Stina og Anne Ma!
Har lest de 2 siste innleggene deres og tenker: med all mulig respekt og alle mulige forbehold; det kan være ME, det kan være noe annet og det kan også rett og slett være hypothyreose som er årsaken til den dårlige formen med smerter, m.m.? Såvidt jeg husker, men "husken" er ikke helt på topp ingen av dere har funnet vedlikeholdsdosen. Det har vært skrevet at vi bør gi medisinen en sjanse til å virke optimalt. n`Finn anbefaler at vi setter en dato og noen har skrevet at rimelig tid er 1 år. Andre har skrevet at det tar 1/2- 2 år før vi finner vedlikeholdsdosen.

Dere har min fulle sympati for plagene der har! Denne sykdommen er noe herk! Jeg har forstått det slik at det er vanlig å ha muskel- og skjelettsmerter og andre plager/symptomer før vi når vedlikeholdsdosen.

Ettersom tåka har lettet litt og jeg leser til pupillene blir firkantede, ser det ut som at opptrappingen av medisinen er helt avgjørende for oss. Den må gjøres med meget skånsom hånd (el. hode), legen må ha peiling for å gjøre det riktig. Så er jeg helt inneforstått med at livet er ikke enkelt, det er individuelle forskjeller, det er tilleggsproblematikk og noen ganger er det som n`Finn minner oss på: medisinen virker ikke på alle.

Formen min er bedre, men jeg orker overhodet ikke å trene. En liten tur er mer enn nok for meg. Skulle ønske vi ble frisk som en fisk i morgen!