Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Fikk brain fog i dag...
Threaded View
-
02-06-06, 19:36 #1
Fikk brain fog i dag...
Jeg hadde min siste muntlig eksamen i ettermiddag, og selvfølgelig fikk jeg brain fog! Jeg fikk innvilget tilrettelagt eksamen, dvs. at eksamen skulle gå i sakte tempo og jeg skulle få tid til å tenke før jeg svarte. Men da jeg kom til eksamen virket det som om de (altså, de to sensorerne) ikke skjønte hva problemet var. Jeg forklarte de hvilken sykdom jeg har og hvordan den kan virke inn på hukommelse og konsentrasjon osv, men jeg tror ikke det "gikk hjem" hos de...

Da jeg begynte å besvare spørsmålene de stilte fikk jeg brain fog og jeg hadde store vanskeligheter med å finne frem til de riktige svarene. Spørsmålene var ikke vanskelige, men jeg fikk rett og slett ikke frem informasjonen. Jeg kunne bokstavelig talt føle en tåkesky i hodet der jeg kunne se all informasjonen gjemt "bak" skyen, men jeg liksom ikke tyde hva som stod der, og dermed ikke svare på spørsmålene. Hadde lyst til å gråte mens jeg satt der, det var så frustrerende. Jeg blir så utrolig lei av denne sykdommen fordi den ødelegger så mye!
Lignende tråder
-
Brain Fog
Av ninus i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 10Siste melding: 01-06-10, 18:08 -
Brain Fog
Av ninus i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 14-03-07, 13:36 -
Kan liothyronin hjelpe mot brain fog?
Av Thyr i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 28-11-06, 09:19

Svar med sitat
Bokmerker