Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
28-05-06, 23:07 #21
Håper du forteller hvordan Armour virker da og om de er bedre enn Levaxin
Håper du blir bedre
Viss du blir det kan du jo si det til legen og han burde forstå hvorfor du ville prøve
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Kan jeg ha lavt stoffskifte.
Av Godis i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 65Siste melding: 23-03-07, 21:17 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46


Svar med sitat
Bokmerker