Til Nora

Tusen hjertelig takk for at du tok deg til til å svare.

Jeg husker ikke nøyaktig hva TSH og T4 var da hypotyrosen ble oppdaget, bare at TSH var litt høy og T4 normal. Dosen jeg begynte på var 100 mikrogram i 3 dager, så skulle jeg ta 50 mikrogram hver dag etterpå.

Jeg har ingen andre sykdommer som anemi, cøliaki eller liknende. Har faktisk alltid hatt høy blodprosent.

Nå tenker jeg å prøve Amour før jeg gir opp dette her. Det virker som om jeg går veldig raskt opp i T4 og T3 ( som også ligger litt over referanseområdet i likhet med T3) og dersom jeg kutter ut medisiner slik jeg måtte en gang så går jeg veldig raskt ned også. På to uker gikk jeg ned fra 40 til 7.