Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
21-05-06, 20:22 #11
Til Nora
Tusen hjertelig takk for at du tok deg til til å svare.
Jeg husker ikke nøyaktig hva TSH og T4 var da hypotyrosen ble oppdaget, bare at TSH var litt høy og T4 normal. Dosen jeg begynte på var 100 mikrogram i 3 dager, så skulle jeg ta 50 mikrogram hver dag etterpå.
Jeg har ingen andre sykdommer som anemi, cøliaki eller liknende. Har faktisk alltid hatt høy blodprosent.
Nå tenker jeg å prøve Amour før jeg gir opp dette her. Det virker som om jeg går veldig raskt opp i T4 og T3 ( som også ligger litt over referanseområdet i likhet med T3) og dersom jeg kutter ut medisiner slik jeg måtte en gang så går jeg veldig raskt ned også. På to uker gikk jeg ned fra 40 til 7.
Lignende tråder
-
Sterk mistanke om at jeg har utviklet lavt stoffskifte
Av Maja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 71Siste melding: 28-04-12, 10:29 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Kan jeg ha lavt stoffskifte.
Av Godis i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 65Siste melding: 23-03-07, 21:17 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46


Svar med sitat
Bokmerker