Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
20-05-06, 18:55 #11
Takker så ydmykt igjen ;)
Second opinion er til meg for å bli utredet for ME. Tenkte hvis jeg fant en lege som tok denne diagnosen alvorlig og/eller aksepterer at jeg fremdeles er kjempedårlig selv etter mange år med medisinering, SÃ… kunne jeg bytte til denne legen etterhvert, og så også sønnen min. Men dette tar for lang tid ang medisinering til min sønn - for han trenger det NÃ….
Setter pris på alle tipsene du kommer med. Skal prøve å spørre om å få de tatt, men tviler legen går med på alle. Hva er egentlig ferritin?
Hjææææææælp morgen - og helst ikke sove. Klarer i alle fall ikke jeg. Har sovet så dårlig i mange år, og verker så forferdelig på formiddagen. Men kanskje han kan klare å holde seg mye våken en natt. Så kan vi forsøke å få time sånn litt utpå formiddagen. Skulle nemlig helst vært med ham, for han glemmer så mye. Han har også noe som heter: "Svikt i kortidsminnet med dyslektiske trekk", så det er ganske tragisk for en ung og "tøff" mann med all denne "dritten".
Kanskje det aller beste hadde vært å sende med han en huskelapp, for nå er de så irritert på trygdekontor og Aetat og forskjellig fordi jeg går med ham eller ringer på hans vegne. "Joda", sier sønnen min, "hun for lov å snakke for meg, for jeg skjønner ingenting av dette jeg. Så hun er advokaten min." Men det verste er jo at det er ikke mye jeg skjønner, jeg heller. ;)
Ja, det hadde jo vært veldig ønskelig å få tatt ultralyd av kjertelen. Men på meg ble det gjort for mange, mange år siden. Etter det begynte jeg på Neo-Mecazole!!!!! Etter en stund brukte jeg ikke medisiner på mange år. Jammen ikke lett å forstå. Men godt jeg har dere her inne, for nå VIL jeg forstå!
PS Det du skriver med at en for lav dose ikke vil hjelpe, er vel kanskje jeg et levende bevis på. Har jo hatt antistoffer i mange, mange år, men bruker maks 100 mg Levaxin om dagen mens jeg nesten veier 100 kg. Men bare han får lov til å forsøke seg på Levaxin, så kommer jeg sterkt tilbake og ber dere om råd til å optimalisere doseringen hans. ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Noen som kan hjelpe??
Av Tinamina i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 25-09-08, 01:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært dårlig nå i cirka 10 år.
Av Lise i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 05-05-07, 02:23 -
Kan homeopati hjelpe?
Av Ellen i forumet Alternativ behandlingSvar: 5Siste melding: 18-06-06, 13:50

Svar med sitat
Bokmerker