Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Jeg har gått ned i vekt!
Threaded View
-
17-05-06, 23:30 #11
Personlig tror jeg at Anorexia er mye mer farlig enn lavt stoffskifte.
Normal? Hvem er egentlig normal? De fleste mennesker sliter med mange rare ting. Fysiske sykdommer, traumatiske barndommer eller opplevelser, kompliserte familieforhold, psykiske lidelser - tenk bare på hvor mange slags fobier som finnes. Men det er ikke alle du kan se det utenpå på. Alle har noe "rart" - en eller flere ting.
Fra og med i dag kan du det! Du kan spise sunt og du kan unne deg noe godt av og til, og du holder jo en normal vekt! Du ser det bare ikke pga Anorexia'en. Det er dine tanker rundt vekta som er din største sykdom.Jeg håper jo at jeg kan en dag spise sunt og unne meg godt av og til og klare holde en normal vekt jeg trives med
Jeg føler meg også ofte dum, redd, deppa m.m., men jeg forsøker å nekte denne delen av meg i å hindre meg i gjøre ting jeg har lyst til. Ille nok å orke å gjøre noe pga trøtthet og smerter. Når så det psykiske drar meg ned, så nekter jeg! For det psykiske kan jeg med viljestyrken bekjempe, selv om det ikke er lett.
Stå på
Og gratulerer Ida ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Thyr: åssen har det gått???
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 17-07-06, 13:47

Svar med sitat
Bokmerker