Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Jeg har gått ned i vekt!
Threaded View
-
17-05-06, 16:08 #1
Jeg har gått ned i vekt!
Jeg opplevde en kjempestor overraskelse i dag - jeg har gått ned to kilo!
De siste tre årene har jeg lagt på meg seks kilo uten at jeg har kunnet forklare det. Jeg gikk fra 50 til 56 kilo og det siste året har det ligget stabilt på 56 kilo. Men etter at jeg begynte med Levaxin i mars har jeg hatt mer energi og ikke så mye søtsug. Jeg har fått ny energi til å trene og motivasjon til å spise sunt. Så jeg veide meg selv bare for moro skyld i dag tidlig og jeg veier nå 54 kilo! Jeg trodde aldri jeg skulle gå ned i vekt
Jeg har ikke veid meg på seks måneder, så dette var en veldig fin overraskelse!
Noen tenker kanskje "ja, to kilo er ikke så mye", men for meg er det mye ettersom jeg bare har økt i vekt hele tiden. Det virker som Levaxinen fungerer. Måtte bare dele det med dere!
Lignende tråder
-
noen som har gått MYE ned i vekt??
Av mokki i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 01-10-08, 20:54 -
7 uker har gått, se nå.
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 03-04-08, 20:10 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Diagnose hypo. Sliter veldig med psykiske plager og stressproblemer
Av Thomas i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 32Siste melding: 28-09-06, 21:51 -
Thyr: åssen har det gått???
Av mina76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 17-07-06, 13:47

Svar med sitat
Bokmerker