Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
06-05-06, 17:57 #20
Hei folkens!
nora, du er så flink, men du snakker så vanskelig for en med hjernetåke og akutte dysleksi-spasmer! Men du kan jo ikke gjøre noe for det, det er jo mitt problem
Har vært i kontakt med ME-foreningen i dag. De ER med i FFO! Hvis jeg nå ikke husker feil, og jeg tror ikke jeg gjør det, så finnes det TO ME-foreninger. Det er den jeg har lagt inn link til over som jeg har kontakt med og som jeg er så veldig fornøyd med. Legg merke til: lørdag! Dama har mailet meg to ganger i dag + lest gjennom to dokumenter jeg har oversendt og kommentert disse. Jeg har aldri sett maken på service! Skulle ønske hun var med i en stoffskifte-forening også, sendte mail der en gang, men fikk aldri svar. Noen som har kontakt med noen i en stoffskifte-forening som gidder å svare på mail? Jeg kan jo ikke melde meg inn en forening som ikke svarer, selv om jeg kanskje i første rekke hører hjemme der!
Og ja, det er også så mye til felles med fibromyalgi som jeg også har, så det er så vanskelig å skjelne hva som hører hjemme hvor. Synes også dette blir møtt på samme måte som hypo og ME.
Noen som vet om noe likemannsarbeid på Sørlandet, enten innenfor hypo, ME eller fibromyalgi og/eller frivillige tiltak?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00 -
Lavt stoffskifte og livs og uføre forsikring?
Av Pusen i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 18Siste melding: 01-06-06, 21:34

Svar med sitat
Bokmerker