Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
02-05-06, 17:43 #1
hurra jeg har endelig bytt lege:)
fastlegen min er veldig snill og hjelpsom, men han har nok ikke så veldig peiling på lavt stoffskifte....så i dag når jeg så på alle resultatene mine hvor fritt t4 veldig lenge har ligget på rundt under 10 tallet, og nå på 8 så ble jeg rett og slett ganske sur!
øverste referanseområdet er på 17,5,(og nederste 10,5) og da er det jo ikke rart jeg aldri føler meg frisk? så jeg bytta lege til han som utredet meg.
hurra for meg
og denne gangen skal jeg tvinge meg til å komme øverst opp!!!!
Lignende tråder
-
Over eller underdosert?
Av millasin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 29-04-09, 15:30 -
Mange runder hos lege, endelig skal vi til barnelege!
Av væren71 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 30-09-08, 14:47 -
Lege
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:27 -
Amerikansk lege om TSH
Av Sunva i forumet TSHSvar: 14Siste melding: 09-11-06, 09:19


Svar med sitat
Bokmerker