Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Threaded View
-
26-06-19, 08:08 #27
Sv: Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010
Status 2019:
På grunn av leveranseproblemene med Erfa måtte jeg strupe meg noe mens jeg ventet.
Det viste meg at det å gå ned så lite som til
1/2 x 125mg + 30mg Erfa + 25μg Levaxin
ble for lite
Mens
125mg Erfa eller Glostrup (den siste fikk jeg i påvente av Erfa - den smaker kalk, men kjennes ellers ut til å fungere like bra)
er nok om sommeren (bruker 15-30mg mer om vinteren)
Denne kroppen er finstilt, og lar seg ikke lure til å tro at syntetisk er det samme, nei.
Mannen (som forøvrig gikk fra samboer til ekte mann i høstes
) sier at han merker det på at jeg mister ord og mister "tiltak". Dvs at sofaen blir mer interessant enn å gå en tur, eller å jobbe med noe sammen. Han har hatt 5 år nå på å å lære. Tannlegen ser det faktisk på tannkjøttet mitt. De gangene hun har sagt at "nå ser det dårlig ut" har passet 100% med at jeg har trengt å gå opp. Enten på grunn av årstid, eller som nå, på grunn av mangel.
Selv merker jeg det lettest på at "musearmen"/kald høyrehånd viser seg igjen og at jeg blir "passiv". Mister overskudd til å være sosial, mister "frasparket" til alt - å gå en tur / trene / sette på en maskin klær / ta initiativ på jobben / whatever som bør gjøres i og rundt en enebolig.
Det er iallfall tydelig at små tuer kan ta store lass.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fikk graves sykdom etter jeg fødte mitt første barn 2010
Av Iren85 i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 09-08-15, 16:04 -
Ny-diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Milli i forumet Lavt stoffskifteSvar: 75Siste melding: 12-12-12, 18:45 -
Lavt stoffskifte - ny diagnostisert
Av Monica87 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 15-02-12, 06:56 -
Hypothyreose diagnostisert i august 2006
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 611Siste melding: 15-08-10, 21:23 -
Jeg er nylig diagnostisert med lavt stoffskifte
Av Rafael i forumet Lavt stoffskifteSvar: 48Siste melding: 05-12-07, 14:16