Tusen takk for svar, smgj!

Datteren min går på syntetisk T3 og T4 - 2 x 5 microgram T3 og 75 microgram T4 pr dag. Jeg kjenner at jeg lurer på om det er det beste - har lest så mye fint om NDT. Hun har hatt veldig høye anti-TPO verdier hele veien, om hun har antistoff mot tyroglobulin vet jeg ikke. Det har de ikke målt. Så mitt spørsmål er om det er mulig å gå på NDT med Hashimoto´s, selv med høye antistoff-verdier?

Har tenkt vi må bare prøve ordentlig på det vi har nå, men hun sliter sånn med vondt i beina - det har hun gjort hele tiden, og vi som trodde det var voksesmerter!!! Jeg lurer på om det må NDT til for at det skal bli bedre? Og jeg er også bekymret for skjelettutviklingen, ettersom den syntetiske ikke inneholder kalsitonin, og jenten er i full vekst.

Jeg har mest av alt vært bekymret for at hjernen ikke har klart å skape nok energi til det den skal, og derfor er det fremskritt med den syntetiske, og det synes jo bedre nå, med bortfall av migreneanfallene. Men - kan jeg spørre hva du ser for deg er den beste medisinen? Eller hva skal jeg se etter, om det er mer å hente på å bytte til NDT? Det kan hende jeg spør helt umulige spørsmål, jeg føler bare at det er så utrolig vanskelig å finne svar, og jenten min har hatt det så tøft i sitt unge liv!

Med beste hilsen Villa