Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
25-06-15, 15:39 #2
Sv: Infrarød behandling av kjertelen?
Artiklen på Perfecthealth.com er baseret på en blogartikel skrevet af en genial ung finne, Vladimir Heiskanen (Valtsu) ("Vladimir has graciously allowed me to revise his post for PHD readers. – Paul Jaminet"). Denne artikel er også absolut læseværdig The Therapeutic Effects of Red and Near-Infrared Light (2015).
Her på forummet var infrarød terapi nævnt for mange år siden (2008) af Nora. Mange links er nok "døde" i dag, men alligevel kan man danne sig et historisk indtryk af denne terapiform, dengang mest anvendt til behandling af borreliose: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=7001
Husker, at enkelte brugere har skrevet om infrarøde saunaer, man også i dag kan købe til hjemmebrug. Også i julegave-tråden... Det er ikke uden grund, at denne form for lys-terapi har overlevet 3/4 århundrede, hvis ikke længere. Jeg har selv en infrarød lampe nu på 11. år, og var jeg på en lang vandring en dag eller to, er selv stærke lændesmerter som tryllet væk efter kun ½ time under lampen.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kjertelen og Neo
Av lisereka69 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 30-09-11, 19:04 -
Smerter/press fra kjertelen?
Av rainbow i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 9Siste melding: 08-12-09, 11:46 -
Kan kjertelen bli skadet av whiplash?
Av christina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 03-06-07, 16:45 -
brystkreft og kuler i kjertelen
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-10-06, 09:01 -
Knuter i kjertelen.
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-06-06, 08:55

Svar med sitat

Bokmerker