Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Prøv at mase på at få jod-prøven gjort... Det er nødt til at gå "efter bogen" i tilfælde som dit... Jeg ville ikke turde give gode råd om at "teste" tilskud af jod til en person, med så kompliceret sygdomsbillede som dit.

Men ellers kunne du læse tråden til BerKath? BerKath er en mand fra Midt Norge. Hans helseproblemer er anderledes end dine, men lige så "tossede", synes jeg. Efter mange år med så omfattende sygdom, at det nærmest kunne kaldes for tortur, kaldte han jod for et mirakel. Måske kan du lære noget af hans erfaringer og derigennem får energi til at insistere på at få den jod-urinprøve taget? Der er ingen vej udenom. Du er nødt til at vide hvad jod-status er, før du kan komme videre.
legen min sa at dem ikke hadde mulighet å ta den prøven. må man til en spesiell lab for å få testet jod i døgnurin?

er så ufattelig lei av å ha det sånn her nå. legen min tar ikke dette alvorlig ,og jeg sliter bare mer og mer for hver dag som går. ifølge han er jeg frisk, men er jo IKKE det, og har ikke vært det på minst 10år. kan sikkert høre om han kan sende meg videre til en spesialist, men innen hva og evt hvor? må jo være noen som kan finne ut av hva som foregår i kroppen min. noen anbefalinger?