Nei, ingen nyheter i så måte. Blir ikke noe særlig nytt, når jeg ikke har klart å få søknaden lenger enn til kommoden i gangen . Har hatt en periode med lav energi, og da blir det mye utsettelse av ting som ikke haster umiddelbart.... Prokrastinere, er det ikke det det heter med et fint ord? Helfo-søknaden er rammet av prokrastinering.

Takk for linker til artikler, Anisa! Jeg skal skrive dem ut og sende med søknaden.

Helfo, og endokrinologene, mener jo at de ikke kan gi NDT, og gi den på blå resept, fordi det ikke er forsket nok på. Det tror jeg rett og slett handler om at legemiddelindustrien ikke kan ta patent på disse medisinene fordi de har naturlig opphav, og at det dermed er mindre mulighet for å tjene penger på dem. Hvis et stort selskap bruker millioner på å forske på et produkt, uten å kunne ta patent på den, vil andre selskaper konkurrere om å selge det samme, og de får mindre igjen for forskningsmidlene de har lagt ut. Det offentlige helsevesenet burde ta konsekvensen av at levaxinen ikke er god nok, og forske på alternativene!